A Moszkva Tér rosszfiúja, a Pesti balhé indiánja, ezúttal több nem mindennapi szakmában remekelt:Szabó Simont a Daniella Villamosság olyan kihívások elé állította, amelyekeddig a színművész nem ismert oldalát is felszínre hozták. Az újszerű helyzetben akétszeres Magyar Brands díjas hazai nagyvállalat – a népszerű színésszel karöltve – nem csak egyedülálló, hanem nagyon szerethető módon dolgozta fel a villamosság férfias világát.
A közel 30 éve működő, családi tulajdonban lévő piacvezető vállalkozás filozófiájának egyik alapköveaz innováció. Az egyedi megoldásokban élen járó nagyvállalat legutóbb egy közel 2 milliárd forintos beruházás keretében hozott létre robotizált raktárat, amely a hazai villamossági piac legfejlettebb és leginnovatívabb logisztikai központjának mondható. Igaz ez az új, Szabó Simon közreműködésével megalkotott koncepciójukra is, hiszen eddig ilyen jellegű együttműködésre nem volt példa a magyar villamossági piacon.
Aki már volt részese egy lakásfelújításnak tudja, hogy mennyi időt és energiát emészt fel a megfelelő szakemberek megtalálása, szakmai oldalon a megrendelők igényeinek maradéktalan kielégítése és a termékek kiválasztása. A kisfilmek ezeket a helyzeteket dolgozzák fel, görbe tükröt mutatva a világnak, mindezt rengeteg humorral fűszerezve.
„A kisfilmek célja, hogy a sokszor megfoghatatlan villamossági piacot kicsit közelebb hozzuk a lakossághoz. A szituációkban olyan valós és tipikus karaktereket próbáltunk megjeleníteni, amelyek biztosan mindenkit emlékeztetnek valamelyik ismerősükre. 18 szerepre castingoltunk, mindegyikben Simon bizonyult a legjobbnak, így nem volt kérdés, ki fogja eljátszani ezeket” – mondta Nagy Tamás, a Daniella Kft. Marketing és kommunikációs vezetője.